tisdag 29 maj 2018

Slutvärdering lektion 7

                                                  Jag är äntligen klar med necessären!!!
1. Hur tycker ni det har varit att skriva blogg???
   Jag har tyckt det var riktigt kul för det var långt över mina förväntningar. I början så trodde jag att det skulle vara typ det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv. Men det var det inte. Det var mycket roligare än att skrivas en loggbok.

2. Vad har ni lärt er under detta projekt???
   Jag har lärt mig att sy på en blixtkedja och att tryck med färg.

3. Vad skulle ni vilja arbeta med i åk7 på slöjden???
   Typ gjöra en ryggsäck av återvunna tyger som man skälv får designa och med lite hjälp av dig kunna veta hur man ska göra. Sen lägga till dettaljer och olika fack som man kan välja om man vill ha knapp eller blixkedja på det hade ja tyck varit riktigt kul.

4. Hur Caroline har hjälpt och instruerat???
   Ja tycker hon har gett bra instruktioner och lärt mig mycket. Och hon kom när man räckte upp i gemna mellanrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar