tisdag 29 maj 2018

1.Hur tycker ni att det har varit att skriva på bloggen?

Jag tycker att det har varit intressant att dokumentera via internet, och eftersom att jag kan en dela om teknisk så har det varit kul.

2.Vad har ni lärt er under detta projekt?

Jag har lärt mig mycket under detta projektet. Jag har lärt mig hur man syr blixtlås, andvände mellanlägg för att necessären skulle hålla sin form, andvända ”bloggen.com”, och det har varit kul.

3.Vad skulle ni vilja arbeta med i åk7 i slöjd?

Jag skull vilja arbeta med att göra lite mera avancerade saker som:en väska eller typ en korg. Jag skulle även vilja fortsätta med att dokumentera arbetsgången med hjälp av internet, då jag anser att det har varit kul.

4.Hur har jag (Karolin) varit som lärare under projektet, har du fått den hjälpen du behövt?

Jag tycker att du , Karolin, har varit utmärkt. Du har hjälpt mig när jag behövt och även förklarat tydligt vad som skulle göras. Jag gillar också att när man ibland frågat om hjälp så har du ibland sagt :”du fixar detta, testa själv en gång”, och det tycker jag har varit på något sätt lite mera peppande.


                                                                    /Tack Karolin för sy-slöjden i år, kram Alva👍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar