tisdag 29 maj 2018

Sista lektionen

Jag tycker att det har varit kul att skriva blogg det var mycket roligare än att skrivabloggbok.
Skriva blogg var också något nytt och Annorlunda som gjorde att det var ganska kul.

Under detta projekt har jag lärt mig att bli säkrare med en symaskin sen har jag också lärt mig att sy
Dragkedja. Jag är också,väldigt nöjd med att jag har gjort en kudde nästan helt själv utan hjälp.

I årskurs 7 skulle jag vela göra en Väska eller att sy förhand mer för att jag tycker att det skulle vara
Ganska roligt och bra träning för mig. Jag vill testa att sy förhand för att vi har sytt jätte mycket på
Symaskin och då skulle det vara kul att testa något nytt.

Jag tycker att du har varit väldigt bra lärare. Du har varit snäll vid oss elever . Sen får jag  också den hjälp jag behöver i skolarbetet. Du har också bra gränser för vad elever får göra och inte göra.
Så du är alså en väldigt bra och snäll och kunnig sy slöjds lärarinna sen tycker och jag är en bra elev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar