måndag 28 maj 2018

1. Hur tycker du att det varit att skriva blogg?

Först när jag fick reda på att vi skulle skriva på en blogg i slutet av varje lektion trodde jag att det skulle vara väldigt tråkigt. Nu när jag har lärt mig att blogga tycker jag att det var väldigt kul faktiskt, det skulle vara tråkigare om vi typ skulle skriva i en skrivbok, därför tycker jag det har varit najs att skriva blogg på iPad’s.

2. Vad har du lärt dig under detta projekt?

Under detta projektet har vi andvänd väldigt mycket symaskin och då har jag lärt mig hur man trär en sådan och hur man syr fint och bra. Jag har också såklart lärt mig att blogga på iPad.

3. Vad skulle du vilja jobba med i åk 7 i slöjd?

Vet inte riktigt, kanske något rolig och intressant som man andvänder i vardagen.

4. Hur har jag som lärare varit, har ni fått den hjälp ni behöver?

Jag tycker att Karolin har varit jättebra som slöjdlärare, jag har fått hjälp när jag behöver och när Karolin ska förklara saker gör hon det bra och tydligt!😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar