tisdag 20 mars 2018

Necessär 2.0 klar

Idag har jag blivit klar med min necessär 2.0 och det jag gjort idag var att jag syde kortsidorna och hörnen på necessären och använt quickniting för att sidorna och hörnen ska vara mer kompakta. Sen som ni ser på bilden är detta hur min necessär blev jag är nöjd och ska använda den till tandborstar och tandkräm typ när jag är på semester. 

Frågor Karolin vill att jag ska svara på:
Vad har du lärt dig under denna terminen: Jag har lärt mig att sy blixtlås och använda en blixtlåspresarfoot för att sy på blixtlåset. Sen har jag lärt mig även hur man gör en necessär.
Vad skulle jag vilja lära mig i åk 7: jag vet inte vad jag vill lära mig. Jag följer det Karolin säger vi ska göra och lära mig något hon planerat i åk 7.
Är det något jag känner mig säkrare på: jag känner mig säker på att trä en symaskin och att vara nogran. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar